Shopping cart - Kopsumma:€0,00

5x EBN Magnijs + B6

5x EBN Magnijs + B6

Uzrakstīt pirmo atsauksmi par šo preci

Availability: Ir noliktavā

SKU: 6671

€39,00

5x EBN Magnijs + B6 Daudzums 100 tabletes. Produkts satur bezūdens magniju, parastā magnija vietā, jo tas daudz labāk šķīst un uzsūcas. EBN Magnijs ir ideāli piemērots profesionāliem sportistiem, fiziski aktīviem cilvēkiem un tiem, kas cieš no krampjiem un spazmām. Uzturvērtība un vienas tabletes sastāvs: magnijs 150 mg, vitamīns B6 1,5 mg Ieteicamā dienas deva (2 tabletes), satur: magnijs 300 mg, B6-vitamīns 3 mg Sastāvs: Magnijs (bezūdens), mikrokristāliskā celuloze, nātrija karboksimetilceluloze, silīcijs, magnija stearāts, hidroksipropilmetilceluloze, titāna dioksīds, glicerīns, piridoksīna hidrohlorīds. Viena tablete satur 950 mg magniju (bezūdens), kas atbilst 150 mg magnijam. EBN magnijs nesatur laktozi, glutēnu, raugu vai saldinātājus.

Details

Runājot par magniju:
Magnijs ir ļoti svarīgs organisma normālai darbībai. 99% magnija nogulsnējas audos. Magnijs ir svarīgākais intracelulārs katjons kālijam. Cilvēkam ir vajadzīgs aptuveni 25 grami magnija dienā. Vairāk nekā puse no magnija nogulsnējas kaulos un pārējos mīkstajos audos, proti, muskuļos, sirdī, aknās, nierēs, un asinīs brīvā formā vai proteīnu veidā. Magnijs tiek absorbēts gan esot aktīvā stāvoklī, gan esot pasīvam. Ar pārtiku, ķermenis absorbē apmēram 30-50% magnija. Organisms spēj palielināt magnija uzsūkšanos zināmā mērā. Tomēr magnija daudzums cilvēka ķermenī ir salīdzinoši mazs.

Magnija trūkums:
Noteikt organismā esošo magnija līmeni var ar dažādām analīzēm, tomēr nereti šis rādītājs ir neprecīzs, kā dēļ ir ļoti grūti noteikt cik liels ir magnija deficīts. Precīzākais no rādītājiem būtu magnija plazmas pētījums, tomēr šī metode nav plaši izplatīta.
Magnija aktīva uzņemšana novērojama rietumu valstīs.
Magnija deficīts var izveidoties pat tad, ja tas aktīvi tiek lietots. Vairākiem ārstniecības augiem ir īpašība samazināt magnija daudzumu organismā. Piemēram, liels fosfāta, kalcija, fitāta un sāls daudzums organismā ievērojami samazina magnija uzsūkšanos. Tipisks simptoms, kas norāda uz magnija trūkumu ir muskuļu krampji. To, vai magnija līmeņa palielināšana tiešām novērš krampjus vēl ir atklāts jautājums. Tiek uzskatīts, ka tas, iespējams, ir saistīts ar magnija lomu kalcija kanālu regulēšanā šūnās. Ilgstošs ​​magnija deficīts var palielināt asinsspiedienu, izraisīt muskuļu vājumu, trīci, depresiju, psihozi un apjukumu.

Magnija deficīta fizioloģiskie cēloņi un simptomi:
vemšana
caureja
diabēts
vairogdziedzera pārslodze
nieru slimības
hiperkalciēmija
vielmaiņas acidoze
pankreatīts

Zāles, kas izraisa magnija deficītu:
diurētiskie līdzekļi
ciklosporīns
aminoglikozīdi
antidepresanti
darbības un fokusa uzlabotāji 

Magnijs un sports:

Magnijs ir īpaši vajadzīgs sportistiem, jo tas izdalās kopā ar sviedriem, jo tiek palielināta magnija koncentrācija muskuļu audos, palielinās sekrēcija un sarkanās asins šūnas prasa vairāk magnija. Pārmērīgs alkohola patēriņš arī izraisa magnija trūkumu.

Magnija pārdozēšana:
Magnija pārdozēšana ir praktiski neiespējama, jo tad tas būtu jāuzņem ļoti lielos apjomos. 
Magnija drošais limits organismā ir 1000 mg.

Patēriņa normas:
Patēriņa likmes atšķiras atkarībā no dzimuma, sievietēm ieteicams lietot 280-320 mg dienā.
Vīrieši ieteicams 350-420 mg dienā.

Magnijs pārtikā:
Rieksti un mandeles ir lieliski magnija avoti. Mandeles absorbē magniju. Magnijs ir augstā līmenī veselos graudos, pupiņās un zaļajos dārzeņos. Augļi ir labs magnija avots, lai gan magnija saturs ir acīmredzami zemāks nekā graudaugu produktos un pupās. Gaļā un piena produktos arī ir augsts magnija līmenis.

Vēlies iegādāties?
Nevilcinies un dari to!