Shopping cart - Kopsumma:€0,00

relika oü gasellettevõte

 

HC GYM

RELIKA Ltd

 Adrese: MakesYouLocal (Anita Siliņa) 

Kr. Valdemāra iela 16, 2. stāvs 

LV-1010, Rīga

-------

Darba laiks: 9:00 - 17:00

 

Svarīgi! Vēlamies griezt Jūsu vērību, kad šī adrese domāta tikai to sporta preču atgriešanai, kuras administrē mūsu partneri Latvijā MakesYouLocal.

 

Tālrunis: +372 5347 0599
info@hcgym.eu

 

OÜ Relika

Sporta preču noliktavas
Vana narva mnt 20b
74114 Maardu
Igaunija

Tālr.: +372 6616988 (E-L 10-21)
info@hcgym.eu

Sazinieties ar mums pa telefonu +372 53050508

Swedbank: EE082200001120008415

Reģ.nr 10089981
PVN: EE10089981

 

Contact Us

Contact Information

* Obilgāti aizpildāmie lauki

Kā pasūtīt:

 1. Cik ātrā laikā pēc pasūtīšanas preces Jums tiks piegādātas?

Piegāde  2 - 3 dienu laikā, ar nosacījumu, ka pasūtījums tika veiks darba dienās. Esiet pacietīgi un pirms sazinoties ar mums izlasiet nodaļu “ Kā pasūtīt”.

 

2. Vai prece, kuru es pasūtīju, ir nolitavā?

Produkts ir noliktavā, ja pie produkta Jūs redzat zaļās krāsas uzrakstu “ Ir Noliktavā”. Produkts nav noliktavā, ja pie tā redzat sarkanās krāsas uzrakstu “Nav Noliktavā”.

 

3. Kā tiks piegādāts mans pasūtījums?

Jūsu pasūtījums tiks piegādāts tādā veidā, kādu Jūs izvēlēsieties pirkšanas brīdī. Ja Smartpost vai Omniva Jūs atzīmējāt kā piegādes veidu, tiklīdz Jūsu pasūtījums tiks nogādāts uz Jums ērtāko terminālu, Jūs saņemsiet īsziņu uz Jūsu mobīlo tālruni ar saņemšanas kodu, kuru ievadot varēsiet saņemt savu pasūtījumu. Lūdzam Jūs divreiz pārdaubīd savu tālruņa numuru, kad veicat preču pasūtījumu.

 

4. Kā var saņemt bezmaksas dāvanu?

Lai saņemtu bezmaksas dāvanu, Jūsu pasūtījumam jābūt vismaz 45€ vērtībā, ja Jūsu pasūtījums ir vismaz  45€ vērtībā, izvēlieties dāvanu un pievienojiet to savā groziņā. Groziņā dāvana tiks norādīta kā atlaide.

 

5. Vai man pasūtījums ir gatavs?

Jūsu pasūtījums tiks iepakots un aizsūtīts Jums tiklīdz mēs saņemsim maksājumu.

 

6. Vai produktiem no Jūsu veikala ir garantija?

Garantija ir tikai “Lelo” produktiem.

 

7. Vai es varu atgriezt nopirkto preci?

Ja produkts ir bojāts vai nefunkcionējošs, kā tam vajadžetu, Jūs varat. Pirms atgriežot preci atpakaļ, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu.  

 

8. Ja vēlos pasūtīt no Jūsu veikala, vai ir nepieciešams reģistrēties?

Nē, nav nepieciešams. Varat pirkt kā viesis.

Taču, ja plānojat pie mums iepirkties vēlreiz, iesakām reģistrēties, jo tas stipri atvieglotu un paātrinātu iepirkšanās procesu.

 

 

SportID