Shopping cart - Kopsumma:€0,00

From Russia with Tough Love: Pavel's Kettlebell Workout for a Femme Fatale

From Russia with Tough Love: Pavel's Kettlebell Workout for a Femme Fatale

Uzrakstīt pirmo atsauksmi par šo preci

Availability: Ir noliktavā

SKU: FRWTL

€8,99

From Russia with Tough Love: Pavel's Kettlebell Workout for a Femme Fatale Grāmatas izdevums - 2002. gada 15. augusts, autors Pāvels Tsatsoulins (Autors) Sievietei, kura vēlas to visu: Izskatīties jaunākai par saviem gadiem, ar vieglu, graciozu, atlētisku ķermeni, justies lieliski, apbrīnojami, skaisti - vairāk enerģijas un spēka vairāk paveikt tavā dienā Krievijā, atsvari jau sen tiek cienītas kā fitnesa rīks olimpisko sportistu, elites speciālo spēku un cīņas mākslinieku izvēlē. Atsvaru ballistiskā kustība izaicina ķermeni sasniegt nepārspējamu fiziskās sagatavotības un vispārējās izturības līmeni. Bet līdz šim pārsteidzošie krievu atsvaru ieguvumi nebija pieejami visām sievietēm. Atsvari lielākoties ir bijuši profesionālo sportistu vīriešu, militārpersonu un citu sarežģītu veidu krājumos. Tas mainīsies, jo krievu fitnesa eksperts un vislabāk pārdotais autors Pāvels piedāvā pirmo reizi sievietēm paredzēto atsvaru programmu. Tas ir mežonīgi, bet sievietēm tas patiešām ir viss, kad viņi piekļūst krievu atsvaru maģiskajam spēkam. Pāvela bezkompromisa treniņi dod visaptverošus, vienlaicīgus, iespaidīgus un tūlītējus rezultātus visos fiziskās sagatavotības aspektos: spēks, ātrums, izturība, tauku sadedzināšana. Atsvars sniedz visu, ko sieviete varētu vēlēties, ja viņa vēlas būt visu laiku labākajā formā. Un viens ērts, īpaši vienkāršs rīks - visbeidzot pieejams sievietēm draudzīgos izmēros - dara to visu. Nav apjomīgu, dārgu mašīnu. Nav sarežģītu riku. Nav laika tērējošiem braucieniem uz sporta zāli. Tikai daži no tā, ko atklāj no grāmatas From Russia with Tough Love: - Kā grābiens novērš celulītu, nostiprina jūsu pēcpusi un sniedz jums dzīves laikā kardio braucienu - Kā kļūt tik stipram, cik vēlaties, bez uzpūšanās - Kā šūpošanās dedzina taukus un mazina gurnus un augšstilbus - īsts lieliska muskuļu tonusa noslēpums - Kā uzlādēt sirdi un plaušas bez aerobikas - Kā samazināt jostasvietu ar Power Breathing Crunch - Kā Deck Squat padara jūs super elastīgu - neticami vingrinājumi, lai tonizētu rokas un plecus - Tīrās un presei piemītošās kardio un tauku sadedzināšanas spējas - Overhead Squat sprādzienbīstamajai kāju stiprībai - Kā ar domām padarīt sevi stiprāku - jā, tiešām! - Pietupienu karaliene - tiem, kas to var uzlauzt. - Forši kombinēti vingrinājumi, kas nodrošina neticamu muskuļu, sirds un asinsvadu treniņu nulles laikā - Nereāls treniņš jaudīgai un elastīgai jostas vietai, mugurai un gurniem - Kā veikt vairākas mini sesijas ātrgaitas sporta veidā? Palēkties augstāk. Lēciens tālāk. Spēriens ātrāk. Rezultāts labāks. Metiens spēcīgāks. Skrieniet ar jaunatklātu ātrumu. Peldieties ar lielāku jaudu. Izturiet ilgāk. Oho! Smagi strādājat? Pārvariet stresu ar smieklīgu vieglumu. Pāris laika griezumā veiciet uzdevumus. Izstarojiet pārliecību. Nositiet visus no kājām ar savu enerģiju un entuziasmu. Vai nevarat izsekot līdzi saviem bērniem? Vairs ne! Viņi nezina, kas viņus skāra. Vai tikai vēlaties izklaidēties? Jūtieties super relaksēti no savas dzīves endorfīnu aizraušanās, dejojiet visu nakti un jūtieties labāk par labu nākamajā rītā… un nākamajā… un aiznākamajā. Vai jums ir skaidra attieksme? Hah! Pēc tam izmēģiniet Pāvela patentētos krievu atsvaru treniņus. Tagad tā ir īsta attieksme!