Shopping cart - Kopsumma:€0,00

HC PRO Fitness Stair master

HC PRO Fitness Stair master

Uzrakstīt pirmo atsauksmi par šo preci

Availability: Ir noliktavā

SKU: hcprofitness

Regulārā cena: €4 990,00

Īpaša Cena: €3 877,00

HC PRO Fitness Stair master ir aprīkots ar astoņām noteiktām procedūrām un sešām mērķa procedūrām, lai apmierinātu klientu fiziskās prasības ar dažādu ātrumu un ritmu. Vienas dienas elektrība, enerģijas taupīšana un vides aizsardzība, cik vien iespējams, lai patērētājiem samazinātu elektroenerģijas izmaksas lietošanas procesā. Šis aprīkojums ir piemērots izmantošanai fitnesa vietās, privātās izglītības studijās, medicīniskās rehabilitācijas centros un ģimenēm.




HC PRO Fitness Stair master ģenerē enerģiju atbilstoši ķermeņa svaram (3–5 sekundes pirms ierīces iedarbināšanas, lai pārbaudītu klienta svara ātrumu), darbina ģeneratoru, lai radītu elektromagnētisko pretestību, un vada aprīkojumu, lai tas darbotos pa ķermeni, drīzāk nekā ar aprīkojumu, kas virza ķermeņa kustību, ievērojami uzlabojot vingrinājumu efektivitāti.




Mašīnas apakšējā mala ir aprīkota ar infrasarkano staru sensoru sistēmu.




Lietotāja pēdas automātiski novietosies pakāpienu malā, kas ir droši un uzticami




1) Pašģenerēšana




2) 8 pretestību līmeņi un 6 fiksētas programmas




3) Enerģijas taupīšana: 1 kW dienā




4) Sirdsdarbības sensors atrodas margu iekšpusē




5) Duālā infrasarkano sensoru sistēma apakšā




6) Pudeles turētājs




 




Mašīnas izmērs: L 1380 * W 780 * H 2100 mm




Pedālis: platums 23cm.Augstums: 20cm




Svars: 195kg




Maksimālais lietotāja svars: 200kg




Kāpšana pa kāpnēm ilgu laiku ir bijusi trenēšanas iespēja. Gadiem ilgi futbolisti un citi sportisti skrēja augšup un lejup pa pakāpieniem savos stadionos.




Tā vietā, lai paļautos tikai uz pakāpieniem jūsu mājās vai ārā pa elementiem, lai iegūtu labu kāpšanas treniņu pa kāpnēm, jūs varat iegūt tos pašus labumus no StairMaster.




Šis fitnesa centra elements ir bijis kopš 1980. gada, taču tehnoloģija ir nepārtraukti uzlabojusies. Gadu gaitā ir pievienotas tādas iespējas kā sirdsdarbības monitors un kaloriju samazināšanas kalkulators.




Kāpšana pa kāpnēm stiprina sirdi un plaušas - aerobikas atslēgas. Spēcīgākas plaušas ļauj elpot vairāk skābekļa, un veselīgāka sirds efektīvāk var sūknēt ar skābekli bagātas asinis visiem muskuļiem un orgāniem.




StairMaster ir efektīvs līdzeklis svara zaudēšanai vai pašreizējā svara pārvaldīšanai. Pusstundas treniņš StairMaster var sadedzināt no 180 līdz 260 kalorijām vai vairāk - atkarībā no jūsu ķermeņa svara un treniņa intensitātes.




Papildus kardio ieguvumiem StairMasters var stiprināt un tonizēt jūsu ķermeni, kas ir labs arī jūsu kauliem.




Tā kā, lietojot StairMaster, jums ir jāuztur līdzsvars visu laiku, kad kāpjat un trenējat kājas, tas arī trenē jūsu pamata muskuļus.




Spēcīgāki pamata muskuļi palīdz uzlabot stāju, novērš sāpes muguras lejasdaļā un samazina ievainojumu risku.




Svaru nesošie vingrinājumi, piemēram, kāpšana pa kāpnēm, var palīdzēt samazināt osteoporozes risku un ārstēt to, ja jums tas jau ir. Kauli ir dzīvi audi, un kāpšana pa kāpnēm palīdz palielināt kaulu masu. Tas ir īpaši svarīgi, kļūstot vecākam, jo dabiskam kaulu zudumam ir tendence pieaugt, novecojot




Četrgalvu femoris ir četru muskuļu grupa augšstilba priekšpusē. Šie muskuļi ir nepieciešami staigāšanai, skriešanai un tikai piecelties no sēdus stāvokļa. Četrinieki pagarina vai iztaisno ceļgalu, tāpēc katru reizi, virzoties no viena soļa uz nākamo, jūs stiprināt šos lielos, svarīgos muskuļus.




Gluteus maximus muskuļi atrodas sēžamvietā, un tie ir vieni no spēcīgākajiem ķermeņa muskuļiem. Viņu galvenā funkcija ir gurnu un augšstilbu pārvietošana, tāpēc kāpšana pa kāpnēm ir uzdevums, kas lielā mērā ir atkarīgs no šo muskuļu spēka.




Papildus sirds un spēka ieguvumiem, lietojot StairMaster, tas ir noderīgs arī dažām citām lietām, ieskaitot garīgo veselību.




Ceļa locītavas stiprināšana samazina stresu locītavās, kas var palīdzēt mazināt sāpes, ja jums ir osteoartrīts. StairMaster lietošana tiek uzskatīta par zemas ietekmes vingrinājumu, salīdzinot ar smagām un spēcīgām sekām, ko rada skriešana uz cietas virsmas.




Kāpjot pa kāpnēm, jūsu ķermenis izdala endorfīnus, kas ir "labas pašsajūtas" smadzeņu ķīmiskās vielas, kas uzlabo jūsu garastāvokli un samazina stresa līmeni. StairMaster treniņa beigās jūs varat justies mazliet izsmelts, taču jums vajadzētu justies labi par paveikto darbu.




Tā kā StairMaster lietošana nodrošina lielisku kardio treniņu, vienlaikus stiprinot arī apakšējās ķermeņa galvenās muskuļu grupas, jūs patiešām saņemat divus treniņus viena laika veikšanai nepieciešamajā laikā. Tā rezultātā jums būs nepieciešams mazāk laika, lai redzētu un sajustu jūsu jaunās vingrinājumu procedūras rezultātus.




Lai uzlabotu sirds veselību, Amerikas Sirds asociācija iesaka 150 minūtes nedēļā veikt vidējas intensitātes aerobos vingrinājumus. Tas nozīmē piecas 30 minūšu sesijas StairMaster ar pieņemamu ātrumu katru nedēļu. Nedēļas vai divu laikā jums arī vajadzētu justies, kā kājas kļūst stiprākas un tonizētākas.




Ja neesat regulāri vingrojis, izmēģiniet to 5 vai 10 minūtes pirmajās dienās un apskatiet, kā jūtaties. Pēc tam papildiniet laiku un palieliniet ātrumu, jo treniņi paliks vieglāki.